Nyhet   13 mars 2023

Gustav Berghog gjetser podcasten Saas B2B CEO: "Fornøyde kunder den viktigste KPIen"

Junglemaps administrerende direktør Gustav Berghog deler sine beste tips om hvordan du kan holde kundene fornøyde, tiltrekke sed nye og finne en god Go To Market-strategi. NanoLearning handler ikke om å krysse av punkter på en liste. Det handler om å endre menneskers forståelse og atferd på lang sikt.

Produktivitet
NanoLearning
Gustav Berghog gjetser podcasten Saas B2B CEO: "Fornøyde kunder den viktigste KPIen"

De viktigste KPIene for en bedrift som Junglemap er å fokusere på at kundene faktisk bruker tjenesten. Og kundenes aktivitetsnivå er noe Gustav Berghog og junglemap følger nøye med på.

 

Dette er et av tipsene som Gustav Berghog deler i podcasten B2B SaaS CEO med Josef Fallesen. De snakker også om de beste Go To Market-strategiene, erfaringer og utfordringer med å lede et selskap i vekst samt utfordringer og beste praksis i ledelse.

 

Hør hele episoden på Spotify her (på engelsk)

 

 

Nyhet   13 mars 2023